Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Szanowni Goście,
Chcąc zapewnić Państwu udany wypoczynek w naszym Hotelu, a jednocześnie w sposób szczególny zadbać o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, wprowadzamy podwyższone standardy w kwestii higieny i organizacji pracy.
Dbałość o naszych Gości zawsze była i będzie naszym głównym celem, dlatego chcemy, abyście odwiedzając nasz obiekt mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki poziom usług przy jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE PRZY PONOWNYM OTWARCIU HOTELU W DNI 12.02.2021
- na terenie obiektu jest obowiązek zakrywania ust i nos
- przed meldunkiem mierzona jest temperatura
- prosimy, aby podczas meldunku przy recepcji znajdowały się wszystkie osoby z danej rezerwacji
- w kluczowych miejscach znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk
- sprzątanie odbywa się wyłącznie na życzenia Gościa
- posiłki wydawane są na wynos (śniadania, obiadokolacje oraz a'la carte)
- basen, jacuzzi oraz strefa saun dostępne są tylko dla naszych Gości
- czynne są gabinety SPA z dużą gamą zabiegów prosimy o wcześniejszą rezerwację
- czynna jest kręgielnia (2 tory)
- dostępny jest Kids Club z animacjami, sala z automatami i Gaming Room z VR
- czynny jest Lobby Bar z daniami na wynos i będzie muzyka na żywo
- dostępny jest stok narciarski DIMBO z nauką jazdy dla najmłodszych
- w sezonie zimowym dla naszych Gości będzie dostępny Ski-Bus kursujący na Jaworzynę
- do Państwa dyspozycji będzie również sklepik hotelowy
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA
Procedury są aktualizowane i dostosowywane do wydawanych rozporządzeń i wytycznych stosownych organów.
Wszystkie wytyczne i obostrzenia dla funkcjonowania Hotelu znajdują się na stronie https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe - prosimy o zapoznanie się z nimi.
Należy mieć również na uwadze, że w związku z dynamicznie zmieniającymi się wytycznymi, w trakcie pobytu procedury mogą się różnić od zaprezentowanych w niniejszym dokumencie i będą na bieżąco uzupełniane.
RECEPCJA
- Umieszczenie w recepcji, w widocznym miejscu potrzebnych numerów telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych,
- Mierzenie temperatury przy wejściu każdego Gościa do hotelu; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych odmowa przyjęcia Gościa do hotelu,
- Stosowanie przez pracowników recepcji maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek,
- Każdy Gość proszony jest o podpisanie Oświadczenia o swoim stanie zdrowia,
- Jednorazowe długopisy dla Gości,
- Systematyczna dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej, wózka bagażowego, terminali, kart pokojowych, kanap przy recepcji itp.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji, zachowanie wymaganej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce,
- Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji,
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w obrębie recepcji,
- Bezwzględny zakaz przebywania na terenie hotelu osób niezameldowanych,
- Pracownicy recepcji zachęcają Gości do częstego mycia lub dezynfekowania dłoni i zachowania odpowiedniego dystansu,
- Zastosowanie przesłony zabezpieczające przy stanowisku Concierge,
- Zachęcanie Gości do ograniczenia bezpośredniego kontaktu z obsługą recepcji i korzystania z telefonu znajdującego się w pokoju,
- Umożliwienie zakupu maseczek ochronnych w recepcji,
- Umieszczenie w przestrzeniach publicznych instrukcji nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny,
POKÓJ HOTELOWY
- Nasz personel zaopatrzony jest we wszystkie wymagane środki bezpieczeństwa (maseczki, rękawiczki, odzież ochronna),
- Po każdym pobycie, poza dokładnym sprzątaniem i wietrzeniem pokoju, szczegółowej dezynfekcji podlegają wszystkie powierzchnie dotykowe jak oparcia krzeseł, półki, bagażniki, telefony, piloty, włączniki światła, klamki, itp. Dodatkowo każdy pokój jest naświetlany lampami UV-C,
- W związku z koniecznością ograniczenia bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi oraz zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia sprzątanie pokoju możliwe jest jedynie na wyraźne życzenie Gościa.
- Pościel i ręczniki są prane w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu. Prane i dostarczane w reżimie sanitarnym,
- Szlafroki i kapcie dostarczane na życzenie Gości.
- Wyłączenie z użytkowania suszarek do włosów
RESTAURACJA/ BAR
- Mierzenie temperatury przy wejściu każdego Gościa do restauracji/baru w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych odmowa wpuszczenia Gościa do restauracji/baru,
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji / baru,
- Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracjach hotelowych i barach,
- Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, tac, karty menu, itp., po każdym Gościu,
- Stosowanie przez pracowników restauracji i barów: maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
- Noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych i na terenie zewnętrznym obiektu,
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w newralgicznych punktach hotelu,
- Umieszczenie w widocznym miejscu informacji o maksymalnej liczbie gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu,
- Korytarze i toalety poddawane są cogodzinnej dezynfekcji,
- Dezynfekcja wind hotelowych,
- Zachowanie bezpiecznych odległości i dezynfekcja na strefach relaksu i plaży (leżaki, baldachimy, kosze) oraz kijów i piłeczek do mini golfa,
- Zachowanie bezpiecznego dystansu na kręgielni poprzez wyłączenie dwóch środkowych torów
- Możliwość użytkowania sal konferencyjnych dla grup powyżej 150 osób na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa (zachowanie bezpiecznej przestrzeni 2,5 m2 na osobę).
GÓRSKIE SPA
- Na zabiegi Goście powinni umawiać się telefonicznie, dzwoniąc do spa z telefonu w pokoju,
- Na zabieg należy przyjść o umówionej godzinie mając na sobie szlafrok (przebieralnie pozostają tymczasowo zamknięte),
- Zabiegi planowane będą w taki sposób, aby nie spotykać się na terenie Spa z innymi Gośćmi,
- Przed wejściem do strefy spa Gość zobligowany jest do dezynfekcji dłoni- dostępnym na terenie spa preparatem. Na terenie spa obowiązuje nakaz noszenia maseczki,
- Przed zabiegiem pracownicy spa, którzy wyposażeni są w środki ochrony osobistej, przeprowadzą wywiad zdrowotny i w razie potrzeby dokonają pomiaru temperatury,
- Gabinety są wietrzone na bieżąco, a powierzchnie zmywalne gruntownie dezynfekowane.
WYTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW
- Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi,
- Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO (monitory w przestrzeniach wspólnych dla pracowników),
- Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu,
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu w szatniach,
- Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów,
Kontakt bezpośredni:
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania dotyczące rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 18 530 30 01 lub e-mailowo pod adresem: rezerwacje@czarnypotok.com
Zobacz jak dbamy o nasze wspólne bezpieczeństwo - ozonowanie w Hotelu Czarny Potok